Kaikille avoin koko seurakunnan virkistyspäivä

Lämpimästi tervetuloa seurakunnan virkistyspäivään Saksalan seikkailukeskukseen, Viilajärventie 199, 18300 Heinola

Yhteinen aloitus Saksalassa klo 12, päätöstilaisuus alkaa noin klo 18.

Iltapäivän aikana vapaavalintaista ohjelmaa: saunomista & uimista, lautapelejä, tutustumista luonnon villivihanneksiin, askartelua, vapaamuotoisia turinatuokiota, siesta, yhteistä rukousta & ylistystä, yhteyttä yli rajojen.

Lapsille järjestetään omaa ohjattua ohjelmaa osan ajasta, mutta lapset ovat kuitenkin pääasiassa omien vanhempien valvonnan varassa. Lapsia ei voi jättää virkistyspäivään ilman omaa vastuullista aikuista.

Ennakkoilmoittautuminen Johannalle 044 597 6779 viimeistään 7.7.2024, jotta pystymme varaamaan sopivan määrän leirievästä.

Syö lounas ennen saapumista, tarjolla päiväkahvit ja illansuussa perinteisiä grillimakkaroita kyytipoikineen.

Jos tarvitset kyytiä, kysy ensin tutuilta onko heillä autossa tilaa, mutta jos kyyti ei järjesty, ole yhteydessä Johannaan ja sumplitaan kaikille halukkaille kyydit kuntoon.

Tervetuloa viettämään ihanaa kesäpäivää!

Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon – Jer. 29:11

Ja huom, keskiviikon Sanan ja Rukouksen ilta järjestetään Saksalassa, seurakunnassa ei tilaisuutta.

Päivä

heinä 10 2024